UtilDeco - Calificare GRATUITĂ, angajare ASIGURATĂ

advertorial1
advertorial2

Dimensiune font:

| 11-02-2021 09:32

 

Fiecare dintre noi are uneori nevoie de o șansă de valorificare a talentelor, a priceperilor sale, are nevoie de încurajare și de o motivație pentru a-și găsi calea în viață. Pentru unii dintre noi, o astfel de șansă este realmente un start în viață, mai ales când șansa înseamnă un loc de muncă prin care se poate obține un câștig care poate susține demnitatea fiecărei persoane, iar priceperea în meserie să aducă și repectul celor din jur. Ei bine, UtilDeco și-a asumat o astfel de misiune prin care vine în ajutorul persoanelor cu dizabilități și le oferă mai mult decât un loc de muncă. Le oferă o calificare care le poate deschide multe drumuri în viață. „Cea mai mare provocare nu este să-ți găsești un loc de muncă, ci să-ți menții locul de muncă. Pentru o persoană cu dizabilitate, care nu a lucrat niciodată și care poate nu a finalizat nici 8 clase și nu are o calificare, gândul că ar putea avea un loc de muncă rămâne, de cele mai multe ori, doar un vis! Însă, noi la UtilDeco, am observat, în cei peste 12 ani în care lucrăm pentru integrarea socio-profesională a persoanelor cu dizabilități, că acestea pot fi angajați de succes, prin transformarea dizabilității în abilitate. Am reușit să angajăm în propria organizație sau pe piața muncii, peste 200 de persoane cu dizabilități, în special tineri, a rememorat Angela Achiței, manager UtilDeco și antreprenor social, câteva episoade derulate la începutul proiectului. Succesul lor a depins foarte mult de pachetul de servicii oferit de UtilDeco - testarea abilităților (fiind foarte important de știut ce calități native sau talente are persoana pentru a găsi cel mai potrivit loc de muncă, apoi consiliere și orientare profesională urmată de calificare la locul de muncă, însoțire la interviu, angajare și jobcoaching între 3 și 6 luni. „Suntem ca un părinte care își susține copilul, îl încurajează și mediază problemele care pot interveni”, zâmbește Angela Achiței, iar privirea i se strecoară către încăperile de unde se aude murmurul celor angajați. Foarte serioși și devotați, își văd fiecare de lucru pentru ca finalul să fie unul perfect. Ei știu că resursele sunt prețioase și trebuie valorificate cât mai bine. De priceperea lor depind și viitoarele comenzi care le asigură salariile.

Calificare GRATUITĂ, angajare ASIGURATĂ

UtilDeco este o întreprindere socială de inserție, autorizată și ca unitate protejată. În prezent, 32 de persoane sunt angajate aici, din care 17 cu dizabilități și sunt în continuare posturi disponibile. Calificam GRATUIT persoane cu dizabilități în vederea angajării în atelierele UtilDeco sau pe piața muncii, în următoarele meserii: legător manual, mașinist în legătorie mecanică, ambalator manual, confecționer textile, călcător interfazic textile și ajutor maistru croitor. Ne vom strădui, ca în final să găsim locuri de muncă pentru toți cei care fac această calificare la noi!, a mai spus antreprenorul social.

Până în prezent, peste 1.000 de persoane au urmat cursurile la UtilDeco, din care peste 200 au fost cu dizabilități. Cursul durează minimum 40 de ore. „Noi investim integral profitul în incluziunea profesională a persoanelor cu dizabilități și, din acest motiv, cursurile noastre sunt gratuite, fac parte din misiunea socială asumată!”, am mai aflat de la managerul UtilDeco.

UtilDeco este familia mea”

Cât despre cei care au obținut o calificare în urma cursurilor de la UtilDeco, reacțiile sunt pe măsura sprijinului primit în a-și consolida, prin pricepere și utilitate, locul în comunitatea Iașului. Nu mi-am închipuit niciodată că voi învăța să fac legătorie și să lucrez în serviciul de arhivare documente. Provenind într-o casă de copii, m-am gândit că doar strada mă va primi cu brațele deschise. Anul acesta fac 10 ani de când sunt angajat la UtilDeco. Ei sunt familia mea!”, a recunoscut, cu emoție, C.P., un angajat care în urmă cu zece ani nu prea vedea nicio șansă în a-și găsi un loc de muncă. „Am învățat croitorie la școala profesională. Cineva mi-a zis că UtilDeco mă poate ajuta. Am participat la un curs aici, iar când m-au invitat să particip la un interviu de angajare, am zis că nu e adevărat. Am reușit și acum am peste patru ani de când lucrez aici – calc, cos nasturi și ajut la împachetat”, a spus mândră A.D., o tânără integrată în misiunea UtilDeco. Ce poți să mai spui când vezi că eforturile sunt răsplătite cu zâmbete sincere din partea unor oameni pentru care șansa nu este deloc un cuvânt peste care trec ușor și pe care îl însoțesc mereu cu o mulțumire.

După cum se vede, UtilDeco transformă dizabilitatea în abilitate și persoanele cu dizabilități în angajați de succes! Dacă ai curaj și crezi în tine, echipa de la UtilDeco te așteaptă să te cunoască și poți face primul pas cu un telefon 0371/780737 interior 4 sau prin e-mail contact@jobdirect.ro.

Maura ANGHEL

 

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
FIVE Administration S.P.R.L.,  vinde prin licitatie publica bunurile: cladire 2 camere -Volanschi; „Ferma Coroiesti” ; „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce le deservesc. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, Judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza 4 licitatii publice cu strigare, in vederea valorificarii urmatoarelor active aflate in patrimoniul debitoarei, astfel: in datele de 27.03.2025, 03.04.2025, 10.04.2025 si 17.04.2025, de la orele: Ora 12:00: Cladire 2 Camere -Volanschi- Pret pornire: 1.595,94 Lei; Ora 13:00: Proprietate imobiliara „Ferma Coroiesti” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 77.090,64 Lei; Ora 14:00: Proprietate imobiliara- „Ferma Docaneasa” si bunuri mobile ce o deservesc, valorificate „in bloc”- Pret pornire: 117.805,79 Lei. Orele anuntate pentru fiecare Activ se respecta pentru fiecare zi in care se vor organiza licitatii. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Activele pot fi vizionate prin programare prealabila dupa achizitionarea caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor, la pretul de 3.570 Lei (TVA inclus) pentru fiecare Activ in parte, mai putin pentru Activul-„Cladire 2 Camere -Volanschi” pentru care Caietul de sarcini are pretul de 595 (TVA inclus) si ulterior, semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Caietul de sarcini poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five- advisory.ro. Licitatia va avea loc la sediul Five Administration S.P.R.L. din Bucuresti, Str. Romulus nr. 23, sector 2 sau prin corespondenta / videoconferinta, dupa cum va decide Administratorul judiciar de la caz la caz. Documentatia de participare la licitatie va fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five- advisory.ro, pana cel tarziu cu o zi inainte de data fiecarei licitatii, ora 16:00. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice nu vor fi luate in considerare. Informatii suplimentare privind activele si pentru vizionarea activelor pot fi obtinute la nr. 0744.950.751 sau e-mail: office@agro- complex.ro.
Comuna Timisesti, judetul Neamt  vinde prin licitatie publica terenuri: 2.340 mp. intravilanul  satului Dumbrava. 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, cu sediul in sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt, telefon 0233/787.050, fax 0233/787.050, e-mail: timisesti@ nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren in suprafata totala de 2.340 mp, avand carte funciara 52140 si numar cadastral 52140, identificat astfel: teren situat in intravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 512 mp si teren situat in extravilanul satului Dumbrava, comuna Timisesti, Str. Fdt. Garii nr. 1, in suprafata de 1.828 mp, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 12/11.03.2025 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 07.04.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 15.04.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Neamtului nr. 83, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 16.04.2025, ora 11.00, la sediul Caminului Cultural Timisesti, comuna Timisesti, sat Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de Contencios Administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/219.493, fax 0233/210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.03.2025.
Percheziţii la sediul central al CFR Călători şi locaţii din București și nouă județe
25/03/2025 14:16

Poliţiştii de la Secţia Regională de Poliţie Transporturi Bucureşti efectuează marţi 39 de percheziţii la sediul central al CFR Călători şi locaţii din mai multe judeţe, intr-un dosar in care se e ...

Schimbare pe piața imobiliară! Noul criteriu prin care tinerii își cumpără apartamente
25/03/2025 13:55

Schimbare pe piata imobiliară! Un sondaj recent realizat de Storia.ro analizează modul in care romanii isi percep vecinii atunci cand se mută in casă nouă si ce calităti apreciază cel mai mult la acestia ...

Lansarea proiectului: CHRIS BARBER S.R.L.
25/03/2025 11:11

 Lansarea proiectului: CHRIS BARBER S.R.L.  

„Trebuie să continuăm să atragem investitori instituționali, să încurajăm listările și să sprijinim inițiativele de educație financiară”
25/03/2025 10:33

* dialog cu Valentin Ionescu, unul dintre fostii directori generali ai Bursei de Valori Bucuresti si unul dintre brokerii prezenti in piată incă din prima zi de tranzactionare, in prezent Presedinte ISF ...

„Brokerul de la Bursă”, o nouă fraudă care îți golește contul bancar
25/03/2025 09:13

„Brokerul de la Bursă” este o nouă capcană modernă care te poate lăsa fără bani, exploatand increderea oamenilor prin promisiuni de castiguri rapide si sigure. Într-o eră in care tehno ...

Actualul sistem de pensii va dispărea. Pensia va ajunge la mai puțin de 30% din valoarea ultimului salariu!
25/03/2025 08:12

* „Greul va urma după 2035-2040, cand se va pensiona generatia decreteilor, respectiv angajatii cu varsta cuprinsă intre 40 si 55 de ani. Conform estimărilor, din cauza deficitului bugetului de pe ...

Ilie Bolojan este de părere că reducerea cheltuielilor bugetare nu mai poate fi amânată
25/03/2025 07:36

Preşedintele interimar Ilie Bolojan afirmă că excesele cele mai mari in ceea ce priveşte cheltuielile bugetare se fac in companiile de stat care de mulţi ani inregistrează pierderi semnificative. Bolojan ...

Mai mulți bani pentru Rabla
24/03/2025 16:30

Ministrul Mediului, Mircea Fechet, a anuntat modificări semnificative pentru programul „Rabla” in 2025. Valoarea ecotichetului va fi majorată, desi suma exactă incă nu a fost stabilită. Aceast ...

Florin Cîțu bagă bățul prin gardul lui Ciolacu: Ministerul Finanțelor a încercat să împrumute o sumă infimă și nu i-a dat nimeni
24/03/2025 16:29

Fostul premier Florin Citu spune că Romani se află intr-o stare alarmantă. Ministerul Finantelor, refuzat de investitori, afirmă fostul premier Florin Citu: „A incercat să imprumute 300 milioane lei la o ...

Comunicat de presă privind finalizarea proiectului „Românașii-mesagerii tradițiilor todireștene” Cod Proiect 151
24/03/2025 14:32

 Comunicat de presă privind finalizarea proiectului „Romanasii-mesagerii traditiilor todirestene” Cod Proiect 151

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei