UtilDeco - Calificare GRATUITĂ, angajare ASIGURATĂ

advertorial1
advertorial2

Dimensiune font:

| 11-02-2021 09:32

 

Fiecare dintre noi are uneori nevoie de o șansă de valorificare a talentelor, a priceperilor sale, are nevoie de încurajare și de o motivație pentru a-și găsi calea în viață. Pentru unii dintre noi, o astfel de șansă este realmente un start în viață, mai ales când șansa înseamnă un loc de muncă prin care se poate obține un câștig care poate susține demnitatea fiecărei persoane, iar priceperea în meserie să aducă și repectul celor din jur. Ei bine, UtilDeco și-a asumat o astfel de misiune prin care vine în ajutorul persoanelor cu dizabilități și le oferă mai mult decât un loc de muncă. Le oferă o calificare care le poate deschide multe drumuri în viață. „Cea mai mare provocare nu este să-ți găsești un loc de muncă, ci să-ți menții locul de muncă. Pentru o persoană cu dizabilitate, care nu a lucrat niciodată și care poate nu a finalizat nici 8 clase și nu are o calificare, gândul că ar putea avea un loc de muncă rămâne, de cele mai multe ori, doar un vis! Însă, noi la UtilDeco, am observat, în cei peste 12 ani în care lucrăm pentru integrarea socio-profesională a persoanelor cu dizabilități, că acestea pot fi angajați de succes, prin transformarea dizabilității în abilitate. Am reușit să angajăm în propria organizație sau pe piața muncii, peste 200 de persoane cu dizabilități, în special tineri, a rememorat Angela Achiței, manager UtilDeco și antreprenor social, câteva episoade derulate la începutul proiectului. Succesul lor a depins foarte mult de pachetul de servicii oferit de UtilDeco - testarea abilităților (fiind foarte important de știut ce calități native sau talente are persoana pentru a găsi cel mai potrivit loc de muncă, apoi consiliere și orientare profesională urmată de calificare la locul de muncă, însoțire la interviu, angajare și jobcoaching între 3 și 6 luni. „Suntem ca un părinte care își susține copilul, îl încurajează și mediază problemele care pot interveni”, zâmbește Angela Achiței, iar privirea i se strecoară către încăperile de unde se aude murmurul celor angajați. Foarte serioși și devotați, își văd fiecare de lucru pentru ca finalul să fie unul perfect. Ei știu că resursele sunt prețioase și trebuie valorificate cât mai bine. De priceperea lor depind și viitoarele comenzi care le asigură salariile.

Calificare GRATUITĂ, angajare ASIGURATĂ

UtilDeco este o întreprindere socială de inserție, autorizată și ca unitate protejată. În prezent, 32 de persoane sunt angajate aici, din care 17 cu dizabilități și sunt în continuare posturi disponibile. Calificam GRATUIT persoane cu dizabilități în vederea angajării în atelierele UtilDeco sau pe piața muncii, în următoarele meserii: legător manual, mașinist în legătorie mecanică, ambalator manual, confecționer textile, călcător interfazic textile și ajutor maistru croitor. Ne vom strădui, ca în final să găsim locuri de muncă pentru toți cei care fac această calificare la noi!, a mai spus antreprenorul social.

Până în prezent, peste 1.000 de persoane au urmat cursurile la UtilDeco, din care peste 200 au fost cu dizabilități. Cursul durează minimum 40 de ore. „Noi investim integral profitul în incluziunea profesională a persoanelor cu dizabilități și, din acest motiv, cursurile noastre sunt gratuite, fac parte din misiunea socială asumată!”, am mai aflat de la managerul UtilDeco.

UtilDeco este familia mea”

Cât despre cei care au obținut o calificare în urma cursurilor de la UtilDeco, reacțiile sunt pe măsura sprijinului primit în a-și consolida, prin pricepere și utilitate, locul în comunitatea Iașului. Nu mi-am închipuit niciodată că voi învăța să fac legătorie și să lucrez în serviciul de arhivare documente. Provenind într-o casă de copii, m-am gândit că doar strada mă va primi cu brațele deschise. Anul acesta fac 10 ani de când sunt angajat la UtilDeco. Ei sunt familia mea!”, a recunoscut, cu emoție, C.P., un angajat care în urmă cu zece ani nu prea vedea nicio șansă în a-și găsi un loc de muncă. „Am învățat croitorie la școala profesională. Cineva mi-a zis că UtilDeco mă poate ajuta. Am participat la un curs aici, iar când m-au invitat să particip la un interviu de angajare, am zis că nu e adevărat. Am reușit și acum am peste patru ani de când lucrez aici – calc, cos nasturi și ajut la împachetat”, a spus mândră A.D., o tânără integrată în misiunea UtilDeco. Ce poți să mai spui când vezi că eforturile sunt răsplătite cu zâmbete sincere din partea unor oameni pentru care șansa nu este deloc un cuvânt peste care trec ușor și pe care îl însoțesc mereu cu o mulțumire.

După cum se vede, UtilDeco transformă dizabilitatea în abilitate și persoanele cu dizabilități în angajați de succes! Dacă ai curaj și crezi în tine, echipa de la UtilDeco te așteaptă să te cunoască și poți face primul pas cu un telefon 0371/780737 interior 4 sau prin e-mail contact@jobdirect.ro.

Maura ANGHEL

 

 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA
Bancul Zilei

05:36

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Gura Vaii, cu sediul social in comuna Gura Vaii, satul Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau, cod postal 607220, telefon 0371/407.500, fax 0372/002.112, e-mail: primariaguravaii@yahoo.com, cod fiscal 4278108. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: - teren in suprafata de 316 mp, situat in intravilanul comunei Gura Vaii, satului Rotunda, nr. Cadastral 62185, CF 62185, apartinand domeniului privat al Comunei Gura Vaii, conform H.C.L. Comunei Gura Vaii nr. 09/22.01.2024, caietului de sarcini si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartimentul Achizitii Publice sau se poate consulta pe site-ul: www.uatcomuna guravaii.ro, sectiunea -Anunturi. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: de la Compartimentul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau in contul de trezorerie RO17 TREZ 0625 006X XX00 0079, deschis la Trezoreria Onesti, cod fiscal: 4278108. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 27.03.2024, ora 12.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 04.04.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Comunei Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 05.04.2024, ora 09.00, Comuna Gura Vaii, comuna Gura Vaii, sat Gura Vaii, Str. Primariei nr. 2, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Judecatoria Onesti, cu sediul in municipiul Onesti, Str. Tineretului nr. 1, judetul Bacau, telefon 0234/311.913, fax 0234/326.170, e-mail: jud-onesti-reg@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 08.03.2024.
ANUNȚ DE LICITAȚIE. Primăria Comunei Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CUI 16384625, tel 0232/272590, e-mail: primaria_valealupului@yahoo.com, patrimoniu@comuna-valealupului.ro, organizează în data de 29.03.2024, licitație în vederea vânzării terenului intravilan în suprafață de 16.000,00 mp, nr. cadastral 96128, CF nr. 96128, zona Dedeman. 1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail a persoanei de contact etc: UAT Comuna Valea Lupului, jud. Iași, cu sediul în Com. Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, CIF 16384625, tel 0232/272590, e-mail: primaria_valealupului@yahoo.com, patrimoniu@comuna-valealupului.ro 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafață de 16.000 mp, situat în Sat Uricani, Comuna Miroslava, județul Iași, zona Dedeman, nr. cadastral 96128, CF nr. 96128, teren proprietate privată a Comunei Valea Lupului 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul autorității sau de pe site-ul autorității wwww.comuna-valealupului.ro 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: de la Registratura primăriei, Aleea Irisului nr. 8, sat Valea Lupului, Comuna Valea Lupului, județul Iași sau de pe site-ul autorității: www.comuna-valealupului.ro 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: gratuit 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 20.03.2024, orele 16.00 4. Informații privind ofertele: se regasesc în caietul de sarcini 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 29.03.2024, orele 09.00 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Valea Lupului, Aleea Irisului nr. 8, Județul Iași 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un singur exemplar original 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 29.03.2024, orele 11.00, Primăria Comunei Valea Lupului - Sala de consiliu, Aleea Irisului nr. 8, Comuna Valea Lupului, Județul Iași 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Iași, Strada Elena Doamna nr. 1A, telefon: 0232.260.600, 0232.248.000, 0332.403.666, Fax: 0332.435.700, e-mail: tr-iasi-reg@just.ro PRIMAR, Florin-Liviu DULGHERU
Guvernul a prelungit cu trei luni plafonarea tarifelor pentru poliţele RCA
28/03/2024 14:50

Executivul a aprobat in şedinţa de joi actul normativ privind prelungirea cu trei luni, pană la 30 iunie 2024, a plafonării tarifelor pentru poliţele de asigurare auto obligatorie (RCA), informează MF pri ...

Ministrul Agriculturii vine în apărarea fermierilor, în scandalul puiilor vopsiți în galben
28/03/2024 14:36

Ministrul Agriculturii, Florin Barbu, spune că nu crede că fermierii romani "vopsesc" puii, subiect care a fost intens discutat in ultimele zile, el arătand că Romania exportă carne de pui inclus ...

Antibiotice Iași a pus în funcțiune o centrală fotovoltaică de 2,5 MW, finanțată prin PNRR, ce va asigura peste 25% din necesarul de energie electrică
28/03/2024 10:20

  * centrala fotovoltaică la sol de 2,5 MV va asigura 26,4% din necesarul de energie electrică a companiei    * noua facilitate va produce in medie 3.500 MWh/an, contribuind la r ...

PNNR: Antibiotice Iași a pus în funcțiune o centrală fotovoltaică de 2,5 MW, finanțată prin PNRR, ce va asigura peste 25% din necesarul de energie electrică
28/03/2024 09:49

 Comunicat de presă „PNNR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Antibiotice Iasi a pus in functiune o centrală fotovoltaică de 2,5 MW, finantată prin PNRR, ce va asigura peste ...

Contracţie pe piaţa ieşeană a muncii
28/03/2024 08:25

Pentru prima dată in acest an, centralizatorul remis, săptămanal de către AJOFM Iaşi arată o scădere a numărului de locuri de muncă disponibile. De la 686 posturi vacante, s-a ajuns la 664. Degeaba ave ...

  Turismul şi HoReCa, cele mai slab plătite sectoare din economie
28/03/2024 08:21

Turismul şi HoReCa se numără printre domeniile cu cele mai multe joburi noi scoase in piaţă in această perioadă, in condiţiile in care angajatorii, atat cei din Romania, cat şi cei din străinătate, a ...

Comunicat de presă  „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”  Demararea proiectului „Centru Comunitar Integrat în comuna Fântânele, județul Iași”
27/03/2024 13:57

 Comunicat de presă „PNRR: Fonduri pentru Romania modernă si reformată!” Demararea proiectului „Centru Comunitar Integrat in comuna Fantanele, judetul Iasi”

România are cele mai mici costuri orare cu forța de muncă din UE
27/03/2024 12:58

Costurile medii orare cu forţa de muncă in intreaga economie erau estimate anul trecut la 31,8 euro in UE şi la 35,6 euro in zona euro, comparativ cu 30,2 euro in UE şi 34 euro in zona euro, in 2022, arată ...

Soluții pentru repatrierea angajaților români
26/03/2024 14:47

În contextul actual, marcat de pandemia globală si de instabilitatea generată de conflictele internationale, multe tări se confruntă cu provocări economice si sociale semnificative. Una dintre acest ...

Apple și Google vor fi investigate pentru potenţiale încălcări ale noilor reglementări privind pieţele digitale
25/03/2024 14:05

Apple, Google (divizie a Alphabet) şi Meta Platforms vor fi investigate pentru potenţiale incălcări ale noilor reglementări privind pieţele digitale (Digital Markets Act - DMA), care au intrat in vigoare ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei