Cea mai mare tranzacție de Black Friday a depășit 75.000 de lei

black-friday_337991525

Dimensiune font:

| 12-11-2024 13:46

Peste 1,15 milioane de tranzacţii cu o valoare totală de circa 660 milioane de lei s-au înregistrat pe 8 noiembrie, la comercianţii parteneri care au desfăşurat campania de Black Friday, cea mai mare achiziţie depăşind 75.000 de lei pentru produse din categoria IT&C, potrivit datelor publicate marţi de PayU GPO România.

Numărul tranzacţiilor realizate cu cardul salvat a reprezentat 63% din plăţi, în creştere cu 31% raportat la ediţia precedentă.

Potrivit unui comunicat al companiei, din date reiese că valoarea totală a volumelor tranzacţionate a crescut cu 21% faţă de anul trecut, iar cea mai mare sumă raportată în perioada de referinţă s-a ridicat la peste 75.000 de lei, la ora 09:20, pentru produse din categoria IT&C.

În plus, în minutul de aur al Black Friday 2024, au fost înregistrate peste 8.200 de tranzacţii, categoriile dominante fiind IT&C, home & deco, beauty, articole pentru copii, fashion şi vouchere la restaurante în aplicaţii de delivery.

"Black Friday 2024 dovedeşte încă o dată că românii aşteaptă această zi în care beneficiază de reduceri la comercianţi şi planuri de rate extinse care nu sunt disponibile în cursul anului. Volumul tranzacţionat confirmă comportamentul românilor de a se pregăti cu produsele salvate în lista de favorite, de a-şi salva cardul şi urmărirea campaniilor de rate de la bănci sau instituţiile financiare. Dacă în trecut am observat un interes major pentru produsele IT&C, anul acesta vedem o diversificare a preferinţelor, iar consumatorii aleg din ce în ce mai mult produse din categorii variate, mult mai uzuale. Împreună cu partenerii noştri, am lucrat intens pentru a ne asigura că procesul de cumpărare se desfăşoară fără probleme, oferind consumatorilor o experienţă plăcută, sigură şi uşor de navigat", a declarat Elena Gheorghe, Country Manager PayU GPO România, citată în comunicat.

Valoarea medie pe tranzacţie a fost de 573 lei, de trei ori mai mare faţă de valoarea medie a tranzacţiei plătite în online în primele 9 luni ale anului. În plus, şi valoarea medie a tranzacţiei cu plata în rate a crescut - 932 de lei, cu 44% mai mare faţă de media dintr-o zi normală.

"Plăţile în rate au reprezentat aproximativ 30% din volumul total procesat, marcând o creştere de 33% faţă de Black Friday 2023. Totodată, datele PayU GPO arată o ascensiune de 73% a volumelor tranzacţionate prin Apple Pay şi o creştere de 36% prin Google Pay, comparativ cu ediţia anterioară", se precizează în comunicat. 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Pochidia, cu sediul in comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, cod postal 737552, telefon 0335/407.239, e-mail: pochidia@yahoo.com, cod fiscal 16396425. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: 4 parcele de teren intravilan, situate in comuna Pochidia, sat Salceni, F.N., apartinand domeniului privat al Comunei Pochidia, identificate astfel: -Parcela A, 1.130 mp, nr. cadastral 70780, CF 70780, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/25; -Parcela B, 1.130 mp, nr. cadastral 70781, CF 70781, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/27 -Parcela C, 1.000 mp, nr. cadastral 70769, CF 70769, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/18; -Parcela D, 1.040 mp, nr.cadastral 70771, CF 70771, cu acces direct la drum, T 39, P 1015/2; conform H.C.L.Pochidia nr. 41/30.09.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Secretar sau se poate consulta pe site-ul: www.pochidia.ro. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Se poate obtine de la Compartimentul Secretar, din cadrul Comunei Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, ce se achita numerar la Casieria institutiei, sau se poate descarca de pe site-ul institutiei: www.pochidia.ro -gratuit. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 09.01.2025, ora 10.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 10.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Compartiment Secretar. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: intr-un singur exemplar, intr-un plic sigilat. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.01.2025, ora 13.00, Comuna Pochidia, comuna Pochidia, sat Borodesti, Str. Principala nr. 69, judetul Vaslui, Sala de sedinte. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon 0235/311.582, fax 0235/312.432, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 21.11.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt, telefon 0233.787.050, fax 0233.787.050, e-mail: timisesti @nt.e-adm.ro, cod fiscal 2614252. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: -Imobil teren in suprafata de 1.000 mp, avand carte funciara 52220 si numar cadastral 52220, situat in sat Plaiesu, comuna Timisesti, Str. Neamtului nr. 2, judetul Neamt, apartinand domeniului privat al Comunei Timisesti, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Timisesti nr. 105/12.11.2024 si temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin solicitare scrisa la Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentatiei de atribuire de 10 Lei/exemplar, ce se achita la Serviciul Impozite si taxe, contabilitate, proiecte, mediu si achizitii publice al institutiei. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.12.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 16.12.2024, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Relatii cu publicul si secretariat administrativ al Comunei Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: 1 exemplar original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.12.2024, ora 11.00, la Caminul Cultural din sat Timisesti, comuna Timisesti, Str. Inv. Rafael Anton nr. 4, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Instanta de contencios administrativ de pe langa Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233.219.493, fax 0233.210.247, e-mail: tr-neamt-scivil @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 18.11.2024.
ECOPIATA S.A. IASI organizeaza licitatii publice cu strigare pentru inchirierea urmatoarelor terenuri si spatii comerciale: - terenul nr. 4 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.30; - terenul nr. 2 (20 mp) din Bazar, destinat amplasarii unei rulote pentru activitatea de fast food, pe 16.12.2024 - ora 9.45; - spatiul comercial S1 (5,87 mp) – Piata Independentei pe 16.12.2024 – ora 10.00; - spatiul comercial S3 (24 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 10.30; - spatiul comercial S4 (38 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.00; - spatiul comercial S5 (72,5 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 11.30; - spatiul comercial S9 (48,21 mp) - Piata Independentei pe 16.12.2024 - ora 12.00; - spatiul comercial S25 (30,00 mp) - Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 - ora 12.30; - spatiul comercial S6 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 13.00; - teren nr. 2 (25 mp) din Piata Pacurari, destinat amplasarii unei rulote/ chiosc/ modul, pe 16.12.2024 – ora 13.30; - teren nr. 1 (30mp) din Targul Auto, destinat amplasarii unui container/ rulote/ chiosc, pe 16.12.2024 – ora 13.45; - spatiul comercial S2 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.00; - spatiul comercial S9 (28,65 mp) – Piata Hala Centrala pe 16.12.2024 – ora 14.30. Licitatiile vor avea loc la sediul firmei din Str. Anastasie Panu nr. 48. Caietele de sarcini se pot cumpara de la secretariatul societatii, unde se va depune documentatia pentru inscriere pana la data si ora de incepere a fiecarei licitatii. Informatii suplimentare la tel. 0232/267844.
Cea mai mare fabrică de pulberi din Europa va fi în România. La cât se va ridica investiția
05/12/2024 00:48

Guvernul a aprobat in sedinta de miercuri amplasamentul fabriciii de pulberi „Victoria”. „Va fi cea mai mare din Europa”, potrivit purtătorului de cuvant al Executivului. Romania va avea cea mai moder ...

Guvernul a rămas fără bani și ia un împrumut de urgență de la BEI
05/12/2024 00:31

Guvernul Romaniei, condus de premierul Marcel Ciolacu, recunoaste indirect criza financiară prin contractarea unui imprumut de 5 miliarde de euro de la Banca Europeană de Investitii (BEI). Decizia a fost anun ...

Mega Image va prelua Profi
04/12/2024 13:45

Consiliul Concurenţei a autorizat cu condiţii tranzacţia prin care Delhaize "The Lion" Nederland BV (Mega Image) preia Profi Rom Food SRL, potrivit unui comunicat al instituţiei. Ca urmare, Mega ...

INCEPERE PROIECT DIGITALIZAREA FIRMEI CUSBAC SMIS 312550
04/12/2024 13:30

 INCEPERE PROIECT DIGITALIZAREA FIRMEI CUSBAC SMIS 312550

Uleiul de măsline vândut în România e plin de ceară și steroli modificați: ANPC anunță amenzi uriașe
04/12/2024 13:19

Uleiul de măsline care se vinde in Romania e plin de ceară sau steroli modificati. Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au verificat peste 600 de importatori şi comercia ...

 COMUNICAT DE PRESĂ. 04.12.2024. Digitalizarea societății SILVA CLINIC SRL
04/12/2024 13:04

 COMUNICAT DE PRESĂ. 04.12.2024. Digitalizarea societătii SILVA CLINIC SRL    

Accizele la carburanți cresc din 2025: prețurile vor fi mai mari începând cu 1 ianuarie
04/12/2024 12:44

Accizele la carburanti cresc din 2025: preturile vor fi mai mari incepand cu 1 ianuarie Începand cu 1 ianuarie 2025, pretul carburantilor la pompă va creste din cauza noilor accize stabilite de Ministe ...

COMUNICAT DE PRESĂ  Royal Laundry SRL  anunta inchiderea proiectului demarat in luna aprilie  2024,
04/12/2024 09:00

 COMUNICAT DE PRESĂ  Royal Laundry SRL  anunta inchiderea proiectului demarat in luna aprilie  2024

 Comunicat de presă. Digitalizarea societății SILVA CLINIC SRL.
04/12/2024 09:00

 Comunicat de presă. Digitalizarea societătii SILVA CLINIC SRL.   

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei