Wolt a ajuns în Iași

Foto Wolt(1)

Dimensiune font:

| 16-05-2025 15:05

 Wolt a ajuns în Iași

 · Ieșenii pot folosi deja aplicația;

· Aproximativ  400 de restaurante din Iași se regăsesc pe noua platformă;

· Iașiul este unul dintre primele orașe mari din România, în care aplicația Wolt devine activă.

Wolt, compania de tehnologie cunoscută pentru platforma sa de comerț local prezentă în peste 30 de țări, anunță lansarea în Iași. Astfel, aplicația este disponibilă pentru descărcare, iar începând cu 13 mai, poate fi utilizată de ieșeni. Procesul de tranziție de la Tazz la Wolt a demarat la începutul lunii mai și include lansarea treptată a aplicației în 35 de orașe din România.

Locuitorii din Iași și împrejurimi pot acum folosi aplicația Wolt, având acces la circa 400 de restaurante, precum și la o selecție variată de produse oferite de supermaketuri și magazine locale.

Iași este cel de al nouălea oraș de pe harta extinderii Wolt în România, după ce aplicația a devenit deja funcțională în Arad, Oradea, Baia Mare, Satu Mare, Zalău, Vaslui, Bacău și Focșani. Bucureștenii se vor putea bucura de beneficiile Wolt după data de 20 mai, odată ce aplicația va deveni disponibilă la nivel național și procesul de migrare se va încheia.

De ce Wolt: beneficii pentru ieșeni

Aplicația Wolt aduce o serie de avantaje pentru locuitorii orașului:

· Acces rapid la o varietate de produse – de la meniuri ale restaurantelor preferate, până la articole farmaceutice, pentru animale, cadouri sau flori;

· Beneficiile Genius – livrarea gratuită și ofertele exclusive continuă pe Wolt;

· Livrare rapidă, gestionată printr-o logistică de top;

· Plată ușoară, inclusiv prin Google Pay și Apple Pay;

· Design intuitiv, care simplifică procesul de comandă;

· Sprijin activ pentru afacerile locale, prin parteneriate strategice cu restaurante și magazine din Iași;

· Susținere pentru livratori – Wolt oferă instrumente și sprijin dedicat pentru a asigura colaborări eficiente și corecte;

· Sustenabilitate – Wolt sprijină inițiativele verzi, utilizând livrări neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon și ambalaje prietenoase cu mediul.

Wolt contribuie, astfel, la dezvoltarea economiei locale, conectând cererea consumatorilor cu oferta businessurilor din Iași și oferind noi oportunități pentru micii antreprenori și pentru curieri.

Ce trebuie să știe utilizatorii Tazz

Cei care aveau cont în platforma Tazz pot descărca noua aplicație Wolt din App Store sau Google Play, folosind aceleași date: adresa de e-mail sau numărul de telefon. O parte dintre informațiile asociate vechiului cont – precum istoricul comenzilor – nu se vor transfera automat, însă datele cardului, adresele salvate și beneficiile active, inclusiv programul Genius, rămân valabile. Pentru o tranziție cât mai ușoară, utilizatorii sunt invitați ca, după instalarea aplicației, să își transfere contul pe Wolt și să exploreze noile funcționalități. Mai multe informații despre migrare sunt disponibile pe site-ul https://wolt.tazz.ro.

 „Odată cu lansarea aplicației în Iași, am parcurs deja prima jumătate a procesului de migrare către Wolt, care a decurs până acum în condiții optime. Ne dorim ca și în perioada următoare lucrurile să evolueze la fel de bine. După data de 20 mai, Wolt va deveni activă în toate cele 35 de orașe vizate și suntem nerăbdători să oferim servicii rapide și de calitate tuturor utilizatorilor care aveau până acum conturi pe Tazz, dar și celor care ne descoperă acum pentru prima dată”, a spus Alin Șerban, General Manager, Wolt România.

Lansat în 2014, în Helsinki, Wolt a pornit ca un start-up cu șase co-fondatori și a evoluat într-un jucător global, susținând o activitate economică de 19 miliarde de euro, în piețele pe care activează. De-a lungul ultimului deceniu, Wolt a încheiat parteneriate cu peste 150.000 de comercianți, procesând 700 de milioane de comenzi. Mai multe informații despre istoricul Wolt, puteți regăsi aici.

Despre Wolt
Wolt este o platformă de comerț local cu sediul în Helsinki, având misiunea de a crea tehnologie care aduce bucurie, simplitate și oportunități cartierelor lumii. Wolt conectează persoanele care doresc să comande mâncare, alimente și alte bunuri cu persoane interesate să le vândă și să le livreze. Pentru a facilita acest lucru, Wolt dezvoltă în permanență o gamă largă de tehnologii, de la soluții de logistică la software de retail și soluții financiare, precum și gestionarea propriilor magazine alimentare sub brandul Wolt Market. Wolt a fost fondată în 2014 și și-a unit forțele cu DoorDash în 2022. Împreună, DoorDash și Wolt operează astăzi în peste 30 de țări.

 

Evenimentul pe WhatsApp – cele mai tari știri, direct pe telefon!

Ești mereu pe fugă? Noi îți trimitem zilnic cele mai importante 3 știri din Iași, Moldova și țară – scurt, clar, fără spam.

Plus: alerte locale de urgență, noutăți exclusive și acces rapid la anunțuri importante.

► Intră pe canalul nostru oficial:

⇒ Încearcă 3 zile. Dacă nu-ți place, poți ieși oricând.

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA

1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Biroul Achizitii Publice, din cadrul Comunei Roma, cu sediul in comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma@yahoo.ro, cod fiscal 3372114. Documentatia de atribuire in format electronic este pusa de catre Autoritatea Contractanta cu titlu gratuit la dispozitia ofertantilor care au inaintat o solicitare in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani. b) Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciul de utilitate publica de distributie a gazelor naturale in Comuna Roma, cu satele apartinatoare Roma si Cotargaci, judetul Botosani, conform art. 8 H.G.209/2019. c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 20.06.2025, ora 10.00. b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Roma, Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani, telefon 0231/544.622, fax 0231/565.978, e-mail: primaria.roma @yahoo.ro. c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana. d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.06.2025, ora 11.00, Comuna Roma, comuna Roma, sat Roma, Str. Brazilor nr. 54, judetul Botosani. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 30.04.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Botosani, Sectia de Contencios -Administrativ, cu sediul in orasul Botosani, Str. Maxim Gorki nr. 8, judetul Botosani, telefon 0231/511.739, fax 0231/531.832, email: tr-botosani@just.ro.
1. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale autoritatii contractante: Comuna Duda-Epureni, comuna Duda-Epureni, sat Epureni, Str. Paltinului nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/473.888, e-mail: primaria dudaepureni@yahoo.com, cod fiscal 3394350. 2. Denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentatia de atribuire. Daca este cazul, costul si conditiile de plata in vederea obtinerii documentatiei de atribuire: Compartiment Achizitii publice, Comuna Duda-Epureni, comuna Duda Epureni, sat Epureni, Str. Paltinului nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/473.888, e-mail: primariaduda epureni@ yahoo.com, cod fiscal 3394350. Documentatia de atribuire este pusa cu titlu gratuit la dispozitia solicitantilor care au inaintat o cerere in acest sens. 3. a) Locul prestarii serviciilor: Comuna Duda-Epureni, sat Epureni, judetul Vaslui; b)Obiectul concesionarii; natura si dimensiunea prestarilor: Serviciulul public de alimentare si distributie gaze naturale din Comuna Duda-Epureni, sat Epureni, judetul Vaslui, conform art. 8 H.G. nr. 209/2019; c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani. 4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 21.07.2025, ora 10.00; b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Sediul Comunei Duda-Epureni, comuna Duda-Epureni, sat Epureni, Str. Paltinului nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/473.888, e-mail: primariaduda epureni@ yahoo.com; c) Limba sau limbile in care trebuie redactate ofertele: romana; d) Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 21.07.2025, ora 12.00, sediul Comunei Duda-Epureni, comuna Duda-Epureni, sat Epureni, Str. Paltinului nr. 1, judetul Vaslui, e-mail: primaria dudaepureni @yahoo.com. 5. Conditiile personale, tehnice si financiare pe care trebuie sa le indeplineasca ofertantii: conform documentatiei de atribuire. 6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentatiei de atribuire. 7. Dupa caz, procentajul minim din lucrari care trebuie acordat partilor terte: conform documentatiei de atribuire. 8. Data trimiterii spre publicare a anuntului de participare: 03.06.2025. 9. Denumirea si adresa organismului competent de rezolvare a contestatiilor si, dupa caz, de mediere. Informatii exacte privind termenele de depunere a contestatiei si, dupa caz, denumirea, adresa, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obtine aceste informatii: Tribunalul Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, cod postal 730171, telefon 0335/417.861, fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Oras Flamanzi, cu sediul in oras Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani, telefon/fax 0231/552.351, 0231/552.626, E-mail: orasflamanzi @yahoo.com, cod fiscal 3372173. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Pasune cu suprafata totala de 30 ha, situata in extravilanul orasului Flamanzi, apartinand domeniului privat al Orasului Flamanzi, conform caietului de sarcini, H.C.L. Flamanzi nr. 67/30.05.2025 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019, situata astfel: -Tarlaua Velnita Poiana -10ha; -Tarlaua Voloca Fata I -2 ha; -Tarlaua Voloca Fata II -8 ha; -Tarlaua Velnita Flamanzi -10ha. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: prin formularea si inregistrarea unei solicitari scrise la sediul Orasului Flamanzi. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Juridic din cadrul Orasului Flamanzi, oras Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, judetul Botosani. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 20 Lei/exemplar, care se achita la Casieria Orasului Flamanzi. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.06.2025, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 08.07.2025, ora 16.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Oras Flamanzi, oras Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, jud.Botosani. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 exemplar in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 09.07.2025, ora 10.00, Sala de sedinte a Orasului Flamanzi, oras Flamanzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, jud. Botosani. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Botosani, municipiul Botosani, Str. Maxim Gorghi nr. 8, judetul Botosani, cod postal 710171, telefon 0231/511.739, fax 0233/831.832, e-mail: tr-botosani @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 13.06.2025.
1. INFORMATII generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si /sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Urecheni, cu sediul in comuna Urecheni, sat Urecheni, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt, telefon /fax 0233784005, e-mail: primaria _urecheni @yahoo.com, cod fiscal 2614260. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Parcele de teren, apartinand domeniului public al Comunei Urecheni, situate in comuna Urecheni, avand destinatia de pajiste -pasune natural, dupa cum urmeaza: Sat Ingaresti: -Parcela 1, Lot Putul Dediului, CF -52716 -Urecheni -12,35 ha; -Parcela 2 Lot Putul Dediului, CF -52716 -Urecheni -12,35 ha; Sat Urecheni: -Parcela 1, Lot Andrei-Cioate, CF -52714 -Urecheni -30 ha; -Parcela 2, Lot Andrei-Cioate, CF -52714 -Urecheni -30 ha; -Parcela 3, Lot Andrei-Cioate, CF -52714 -Urecheni -15 ha; -Parcela 4, Lot Andrei-Cioate, CF -52714 -Urecheni -35ha; Sat Ingaresti: -Parcela 1, Lot Rupturi, CF -52715 -Urecheni -3 ha; -Parcela 2, Lot Rupturi, CF -52715 -Urecheni -5 ha; -Parcela 3, Lot Rupturi, CF -52715 -Urecheni -7 ha; -Parcela 4, Lot Rupturi, CF -52715 -Urecheni -6,88 ha; -Parcela 5, Lot Rupturi, CF -52715 -Urecheni -2 ha; Sat Urecheni: -Parcela 1, Lot Zavoiul Moldovei- CF -52717 -Urecheni -18,41 ha; -Parcela 2, Lot Zavoiul Moldovei- CF -52717 -Urecheni -23,59 ha si CF -52720 -Urecheni -1,45 ha. Concesiunea se face conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019, Hotararii Consiliului Local Urecheni nr. 37/04.06.2025 si a caietului de sarcini. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere de la sediul Comunei Urecheni. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Juridic, Comuna Urecheni, comuna Urecheni, sat Urecheni, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 25 Lei/exemplar, la Casieria Comunei Urecheni. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 20/06/2025, ora 15.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 30/06/2025, ora 15.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Urecheni, comuna Urecheni, sat Urecheni, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 1 (un) exemplar in original. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 01/07/2025, ora 09.00, Comuna Urecheni, comuna Urecheni, sat Urecheni, Str. Principala nr. 30, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt @just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 05/06/2025.
Procurorii Anticorupție, din nou la Primărie!
17/06/2025 11:04

Procurorii Anticoruptie au descins astăzi la Primăria Municipiului Iasi, intr-un dosar vizand unele activităti infractionale. Anchetatorii au vizat Serviciul resurse umane, fiind interesati si de activi ...

Rafila: „Nu știu dacă acest Spital Regional de Urgență va genera multe locuri de muncă”
17/06/2025 11:01

 * „La Iasi au intarziat putin lucrurile pentru că la sfarsitul lunii decembrie, in ultima zi in care puteau fi depuse contestatii, s-a depus o contestatie… A trebuit reevaluat intregul dosar ...

Moldovenii conduc cele mai vechi mașini din Europa!
17/06/2025 09:48

* soferii din zona de Nord-Est aleg masini vechi din nevoie, iar consecintele se văd in accidente, poluare si decalaj economic * la Suceava, 44,03% din parcul auto are o vechime de peste 20 de ani, iar la Vasl ...

Iașul face pasul spre orașe verzi. Primăria și Banca Mondială conturează strategia pentru dezvoltare durabilă până în 2035
17/06/2025 09:45

Într-un moment crucial pentru viitorul oraselor europene, Iasul isi asumă un rol activ in tranzitia către neutralitate climatică pană in anul 2035, alăturandu-se celor peste 100 de orase europene car ...

Parcarea pe trotuar, în Iași, vă poate costa peste 1.500 de lei!
17/06/2025 09:44

* in situatia in care trotuarul este blocat complet, soferii pot primi intre 810 si 1.121 de lei, adică 4–6 puncte de amendă, iar autoritătile pot dispune ridicarea autovehiculului * taxa de ridicare s ...

Podul de la Ungheni avansează rapid. Se forează simultan pe ambele maluri ale Prutului
17/06/2025 09:39

Pe santierul strategic de la Ungheni se lucrează intens, atat pe malul romanesc, cat si pe cel moldovenesc al Prutului. Noul pod rutier care va conecta direct viitoarea Autostradă A8 de reteaua de transport d ...

Opera din Iași cucerește scenele țării
17/06/2025 09:25

Opera Natională Romană din Iasi pregăteste o dublă sărbătoare artistică la final de iunie, marcand inchiderea stagiunii 2024–2025 printr-o premieră inedită si o serie de spectacole remarcabile, d ...

Cireșe cu viermi, păstăi cu ațe și nesimțire la tarabă, în piețele ieșene
17/06/2025 09:15

Păstăile galbene, candva un simbol al mesei de vară, costă in pietele din Iasi cat un pui intreg – 15 lei kilogramul. Ai zice că, la acest pret, primesti ceva de calitate. Dar odată ajuns acasă, ca ...

„Oglinda frumuseții”, prezentată la Iași. Expoziție unică despre feminitatea în Antichitate, la Palatul Culturii
17/06/2025 09:10

Palatul Culturii din Iasi devine in această vară scena unui dialog tainic intre trecut si prezent, prin expozitia „Oglinda frumusetii. De la simplitatea femeii la divinitatea zeitei in Antichitate&rdquo ...

Iașul, gata pentru a pune umărul la reconstrucția Ucrainei!
17/06/2025 09:01

* in prezenta reprezentantilor Comisiei Europene, Parlamentului European, Băncii Mondiale, dar si a liderilor politici, administrativi, religiosi si diplomatici din Romania si Ucraina, Iasul a semnat Acordul d ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei