Iașul rămâne deschis, de Paște!

1permanenta1

Dimensiune font:

| 15-04-2023 09:59

Spitalele şi unităţile de urgenţă din ţară vor asigura asistenţa medicală de sărbătorile pascale * la Iași, vor fi de gardă în zilele de Paște două spitale şi încă unul la Paşcani * vineri, sâmbătă şi duminică, Maternitatea „Cuza Vodă” din Iași va asigura garda pe linie de obstetrică –ginecologie, iar în a doua zi de Paște, permanența va fi asigurată de Maternitatea „Elena Doamna” * deschise vor fi și farmaciile Ropharma din Piața Unirii și Rosmarin din Tudor Vladimirescu * în noaptea de Înviere, atât autobuzele, cât și tramvaiele de pe toate traseele vor fi la stradă și vor circula cu o frecvență de 30 de minute, până duminică dimineață, la ora 02:00

Perioada Sărbătorilor de Paște impune o serie de modificări în programul municipalităţii şi al societăţilor furnizoare de servicii publice. Astfel, conform reglementărilor legale, Primăria Municipiului Iaşi nu va asigura program de lucru între 14 și 17 aprilie, însă va asigura permanența prin direcțiile, instituțiile și societățile comerciale subordonate.

Pentru sesizări la adresa Primăriei Iași poate fi folosit numărul scurt 0232.984. Municipalitatea va reveni la programul normal marți, 18 aprilie 2023.

Transport public în Noaptea de Înviere

În ceea ce priveşte programul transportului public, acesta va fi prelungit în noaptea de Înviere.  Astfel, atât autobuzele, cât și tramvaiele de pe toate traseele din municipiul Iași vor fi la stradă și vor circula cu o frecvență de 30 de minute, până duminică dimineață, la ora 02:00.  În prima și a doua zi de Paște mijloacele de transport public vor circula în număr redus, potrivit graficului de circulație stabilit pentru zile de weekend și sărbători legale, atât în municipiu, cât și în zona metropolitană.

Date de contact și telefoane utile

Primăria Iaşi şi societăţile din subordine  pun la dispoziţia ieşenilor numere utile. Problemele legate de starea drumurilor din municipiu pot fi sesizate la numărul de telefon al SC Citadin SA 0232.236.000. Pentru eventualele probleme apărute pe trotuare sau zone pietonale este disponibil numărul de telefon 0232.270.223 al SC Salubris SA. SC Servicii Publice SA are program de permanență, iar eventualele probleme pot fi sesizate la numărul de telefon 0232.267.392. Eventualele probleme legate de circulația mijloacelor de transport public pot fi sesizate la numerele de telefon ale SC CTP SA 0232.267.772 și 0800.110.427, pe pagina de internet și pagina de Facebook a companiei. De asemenea, Dispeceratul Poliţiei Locale poate fi contactat la numărul de telefon 0232.232.099, la sediul din str. Bucium nr. 30, sau prin e-mail la adresa: politialocalais@yahoo.com.

Şi ApaVital va asigura servicii de permanență

ApaVital aduce la cunoștința utilizatorilor săi că în perioada 14-18 aprilie 2023, când lucrătorii societății vor beneficia de zilele libere legale acordate cu ocazia sărbătorilor pascale, vor fi asigurate în continuare activitățile pe care le desfășoară în mod curent. În primul rând, au fost stabilite echipe de intervenție care să asigure permanența pentru rezolvarea eventualelor disfuncționalități apărute atât la rețelele de apă din aria de acoperire, cât și la cele de canalizare.

Activitatea de relații cu publicul va fi asigurată în această perioadă prin intermediul Centrului de Contact, operatorii de serviciu fiind la dispoziția utilizatorilor, în fiecare dintre zilele menționate, la numărul de telefon 0232.969.

Cu toate că ghișeul de primire/eliberare a documentațiilor va fi închis, documentele pentru obținerea avizului/proiectului/contractului pentru apă și/sau canalizare pot fi depuse online, exclusiv prin intermediul site-ului ApaVital (www.apavital.ro), secțiunea „Cum devin client”, rubrica „Depunere documente”.

Totodată, corespondența cu ApaVital se va desfășura în mediul online, prin intermediul adresei de e-mail contact@apavital.ro, registratura ApaVital fiind închisă.

Întrucât și casieriile societății nu vor avea program de lucru pe perioada sărbătorilor pascale, plata facturilor către ApaVital se va putea face prin plăți online, direct de pe portalul www.apavital.ro sau de pe platforma ghiseul.ro, prin intermediul altor instrumente de plată oferite de instituțiile bancare, dar și prin intermediul centrelor Pay Point, WESTACO, Self Pay sau un-doi Centru de plăți care au program de lucru în această perioadă. Plățile se pot efectua și prin intermediul aplicațiilor ApaVital Iași, PAGO și un-doi Centru de plăți, disponibile în Google Play Store și App Store.

Menționăm faptul că zilele de vineri 14 aprilie 2023 și luni 17 aprilie 2023 sunt zile nelucrătoare stabilite la nivel național, iar ziua de marți 18 aprilie 2023, a treia zi de Paște, este zi liberă pentru lucrătorii ApaVital, în conformitate cu prevederile contractului colectiv de muncă încheiat la nivel de societate.

Spitale, maternităţi şi farmacii de gardă

Având în vedere zilele libere din perioada Sărbătorilor Pascale, stabilite conform Codului Muncii, Direcția de Sănătate Publică Iași vine în sprijinul populației cu mai multe informații. Vor fi trei spitale care asigură urgențele medicale prin Unități de Primire Urgențe la nivelul județului Iași. Este vorba de UPU Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţe Sf. Spiridon Iaşi – tel. 0232.240822, UPU Spitalul Clinic de Urgență Pentru Copii ”Sf. Maria” Iași – tel. 0232.264266 şi UPU Spitalul Municipal Pașcani – tel. 0232.763600

În cazul prezentării la alte unități sanitare din județul Iași, puteți consulta graficul gărzilor accesând următorul link: https://dspiasi.ro/informatii-utile/garzi/

În schimb, maternități care asigură urgențele medicale la nivelul județului Iași sunt Spitalul Clinic de Obstetrică și Ginecologie „Elena Doamna” Iași în ziua de 17 aprilie 2023 – tel. 0232.210392 şi Spitalul Clinic de Obstetrică și Ginecologie Cuza Vodă în zilele de 14, 15 și 16 aprilie 2023 – tel. 0232.213000 (interior 233 – triaj)

În ceea ce priveşte farmaciile de gardă, vor asigura acest serviciu Farmacia

Ropharma – Farmacie cu program nonstop  – Piața Unirii nr. 3 – tel: 0232 220 549, Farmacia Rosmarin – Farmacie cu program nonstop – Bulevardul Tudor Vladimirescu nr. 44 – tel: 0232 263 365, iar la Pașcani:, farmacia Galemih – Farmacie cu program nonstop – Str. Gării nr. 91- tel: 0232 760 612.

În privinţa centrelor de evaluare pentru pacienții COVID, existente la nivelul județului Iași, lista poate fi consultată accesând următorul link:

https://dspiasi.ro/lista-centrelor-de-evaluare-pacienti-covid-existente-la-nivelul-judetului-iasi/. De asemenea, lista Centrelor de Permanență din județul Iași, datele de contact și zonele arondate centrelor pot fi aflate accesând linkul: https://dspiasi.ro/informatii-utile/centre-de-permanenta/

În caz de urgențe medicochirurgicale neinternate, concediile medicale se pot acorda de către medicii de familie în prima zi lucrătoare, în baza recomandării medicului care a asistat urgența. Pentru persoanele care s-au adresat centrelor de permanență, concediile medicale pot fi eliberate de medicii care au acordat consultația.

În fine, certificatele constatatoare de deces se eliberează în această perioadă de către Serviciul Județean de Ambulanță Iași, prin apelarea numărului unic de urgență 112. Lucian STATE

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Nicolae Balcescu, cu sediul in sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, telefon 0234.214.071, fax 0234.214.016, e-mail: registratura@primaria-nicolae-balcescu.ro, cod fiscal 4353234. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -spatiu cu suprafata de 10,95 mp, in vederea desfasurarii activitatii cabinet de oftalmologie si optica medicala, situat in imobilul Dispensar Uman din satul Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 8, avand nr. cadastral 61861, CF 61861, apartinand domeniului public al Comunei Nicolae Balcescu, conform caietului de sarcini, H.C.L. Nicolae Balcescu nr. 31/11.03.2024 si temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: La cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Relatii cu Publicul si Arhiva din cadrul Comunei Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str.Eroilor nr.380, judetul Bacau. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 30 Lei/exemplar, se achita numerar sau prin OP la Compartimentul Impozite si Taxe din cadrul Comunei Nicolae Balcescu. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 06.06.2024, ora 13.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 14.06.2024, ora 13.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau, Compartiment Relatii cu Publicul si Arhiva. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Se depun intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 17.06.2024, ora 10.00, Comuna Nicolae Balcescu, sat Nicolae Balcescu, comuna Nicolae Balcescu, Str. Eroilor nr. 380, judetul Bacau. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia a II-a civila si de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bacau, municipiul Bacau, Str. Stefan cel Mare nr. 4, judetul Bacau, telefon 0234.514.419, fax 0234.525.211, e-mail: tr-bacau-reg2@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 16.05.2024.
1. Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: Teren intravilan in suprafata de 35 mp, situat in orasul Negresti, Str. Decebal nr. 5, ce apartine domeniului public al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Cartea Funciara Nr. 73695 Negresti, Nr. Cadastral 73695, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 49/28.05.2024 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, pentru realizarea unei constructii provizorii in vederea desfasurarii de activitati conexe serviciilor medicale referitoare la sanatatea umana. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic, din cadrul Orasului Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Casieria Serviciului Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.06.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 20.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Registratura, Orasul Negresti, Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.06.2024, ora 11.00, Orasul Negresti, Negresti, Sala Mare, parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.05.2024.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Orasul Negresti, cu sediul in orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/457.679, e-mail: inforpnegresti@gmail.com, cod fiscal 13407333. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: -Spatiu in suprafata de 21,9 mp, situat in orasul Negresti, Str. Unirii, Bl. E2, Sc. C, Parter, judetul Vaslui, ce apartine domeniului privat al Orasului Negresti, judetul Vaslui, identificat prin Carte Funciara Nr. 70102-C1-U74, Nr. Cadastral 70102-C2-U74, conform H.C.L. Orasul Negresti nr. 48/28.05.2024 si temeiul legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ, pentru desfasurarea de activitati de coafura si alte activitati de infrumusetare. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: Se regasesc in caietul de sarcini. 3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, la sediul institutiei, Serviciul Juridic. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Serviciul Juridic, din cadrul Orasului Negresti, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 50 Lei/exemplar, se achita cu numerar la Serviciul Impozite si Taxe Locale din cadrul Orasului Negresti. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.06.2024, ora 14.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 20.06.2024, ora 14.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Orasul Negresti, Compartimentul Registratura, orasul Negresti, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 21.06.2024, ora 10.00, Orasul Negresti, orasul Negresti, Sala Mare, Parter, Str. N. Balcescu nr. 1, judetul Vaslui. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios Administrativ a Tribunalului Vaslui, Vaslui, Str. Stefan cel Mare nr. 54, judetul Vaslui, telefon/fax 0235/311.582, e-mail: tr-vaslui@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 29.05.2024.
Piețele Nicolina și Alexandru cel Bun vor avea noi parcuri fotovoltaice
01/06/2024 11:08

Conducerea Societătii „Eco-Piata” din Iasi a anuntat că va mări parcurile fotovoltaice pentru Pietele Nicolina si Alexandru cel Bun, asigurand, in mare parte, consumul energetic. ”În ...

01/06/2024 00:19

O tanără de 19 ani din Suceava a murit din cauza unor complicatii medicale apărute după nastere. Anul trecut, Bogdan Curelusă s-a căsătorit cu Bianca, iar in urmă cu o lună de zile fericirea le-a fost ...

Dumitru Buzatu, prima reacție după ce a fost exclus din PSD: 'Sunt simpatizant, simpatizanţii sunt mai răi ca membrii' / Decizia instanței
31/05/2024 15:27

Tribunalul Vaslui a decis, vineri, menţinerea arestului la domiciliu in cazul fostului preşedinte al PSD Vaslui, Dumitru Buzatu, acuzat de luare de mită, hotărarea nefiind definitivă.   "Menţi ...

Muzeul Memorial ‘Ion Creangă’ din Humuleşti se redeschide
31/05/2024 13:00

Muzeul Memorial ‘Ion Creangă’ din Humuleşti se va redeschide publicului incepand cu 2 iunie, după ce in ultimele luni a beneficiat de un proiect de conservare şi protejare a patrimoniului. &lsq ...

Copil salvat de la moarte după ce a fost operat pe creier. Interventția a durat 5 ore și s-a desfășurat în semiîntuneric
31/05/2024 12:09

O echipă medicală, condusă de conf. univ. dr. Lucian Eva, managerul Spitalului Clinic de Urgenţă "Prof. Dr. Nicolae Oblu" Iaşi, a efectuat o operaţie revoluţionară, in semiintuneric, pentru a ...

  Neamțul se urcă pe „podiumul” național al accidentelor rutiere
31/05/2024 09:30

Judetul Neamt se află pe locul trei la nivel national in ceea ce priveste numărul de evenimente rutiere grave inregistrate pană la data de 29 mai 2024, cu un total de 60 de accidente grave, se arată intr-un ...

  Drumurile expres prind viteză în Moldova, cu câteva zile înaintea alegerilor!
31/05/2024 09:07

La sediul Consiliului Judetean Botosani s-a desfăsurat, in această săptămană, o importantă intalnire vizand armonizarea variantelor de traseu pentru viitorul drumu de mare viteză Botosani – Suceava ...

Colegiul „Mihai Eminescu” va fi modernizat și extins
31/05/2024 08:23

* s-a obtinut o finantare in valoare de 15,9 milioane lei pentru extinderea Corpului A cu 1.440 de metri pătrati, prin construirea a opt noi săli de clasă, spatii tehnice si de depozitare Primarul Mihai Chi ...

Zilele Vecinilor, în premieră, la Iași
31/05/2024 08:11

Patru comunităti din Iasi au castigat granturi de dezvoltare comunitară in valoare totală de 19.500 euro, in urma unui apel national de proiecte desfăsurat de organizaţia neguvernamentală „Înt ...

Baza Sportivă Ciric, modernizată la cele mai înalte standarde
31/05/2024 08:00

* Motivul? Organizarea celei de-a V-a editii a turneului masculin de tenis Concord Iasi Open, turneu de categorie ATP Challenger 100, ce se va desfăsura in perioada 8-14 iulie, respectiv a celei de-a III-a edi ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei