Niciun pat ATI liber, în spitalele COVID din Iaşi

1covid iasi

Dimensiune font:

| 24-03-2021 08:30

Ieri au fost raportate 154 de cazuri noi pe judeţ, dintre care 78 în municipiul Iași * de altfel, incidenţa pe oraş a scăzut la 3,39 cazuri la mia de locuitori * în acest moment, în spitalele COVID din Iaşi nu mai există niciun loc liber la ATI, iar numărul paturilor libere în saloane este de 197

 

 

În ultimele 24 de ore, în judeţul Iaşi au fost înregistrate 154 de cazuri noi de infectare cu virusul SARS-CoV-2, în creştere faţă de ultima raportare, numărul total de infecţii de la începutul pandemiei şi până în prezent ajungând la 36.980, a anunţat marţi Institutul Naţional de Sănătate Publică (INSP). Dintre cazurile confirmate pozitiv și internate, în ultimele 24 de ore au fost externate 32 de persoane.

În judeţ, în ultimele 24 de ore s-a înregistrat trei decese în rândul persoanelor confirmate pozitiv, numărul total de decese fiind 652.

În acest moment, în spitalele COVID din Iaşi nu mai există niciun loc liber la ATI, iar numărul paturilor libere în saloane este de 197, a anunţat Direcţia de Sănătate Publică (DSP). Potrivit reprezentanţilor direcţiei, marţi, 23 martie, în spitalele COVID din Iaşi erau ocupate 353 de paturi (în creştere faţă de ziua anterioară), din care 52 sunt paturi ATI (9 la Spitalul Clinic de Boli Infecţioase, 6 la Spitalul de Pneumoftiziologie, 6 la Spitalul Municipal Paşcani, 5 la Spitalul de Recuperare, 7 la Spitalul CF Iaşi şi, respectiv, 19 la Spitalul de Neurochirurgie. În ceea ce priveşte paturile libere, sunt libere următoarele paturi: 10 la Spitalul de Boli Infecţioase, unul la Spitalul de Pneumoftiziologie, 7 la Spitalul Hârlău, 20 la Spitalul de Recuperar, 60 la Spitalul C.F Iaşi, 9 la Spitalul „Sf. Spiridon”, 21 la Spitalul Militar şi 69 la Spitalul CF Paşcani.

Focar COVID la Neurochirurgie

Tot Direcţia de Sănătate Publică (DSP) Iaşi a anunţat ieri apariţia unui focar de COVID-19 la Spitalul Clinic de Urgenţă „Profesor N. Oblu” Iaşi, unde în urma efectuării testelor epidemiologice, trei pacienţi au fost confirmaţi pozitiv cu noul coronavirus. „Cei trei pacienți depistați pozitivi au fost izolați în zona COVID și monitorizați. Personalul va fi supravegheat și testat conform metodologiei. Au fost anulate internările programate. S-a efectuat dezinfecția secției”, au precizat reprezentanţii DSP Iaşi.

20 de elevi şi profesori, depistaţi pozitiv

Direcţia de Sănătate Publică (DSP) Iaşi a anunţat ieri, 22 martie, situaţia cazurilor de COVID-19 înregistrate în cadrul unităţilor de învăţământ din judeţ de la reluarea cursurilor din semetrul al doilea, în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 3235 din 4 februarie 2021 pentru aprobarea măsurilor de organizare a activității în cadrul unităților/instituțiilor de învățământ în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2. În acest moment, sunt 90 de elevi infectaţi, cu 12 mai mult faţă de ultima raportare. În ceea ce priveşte cadrele didactice, aici au fost depistate tot 8 de cazuri noi, care ridică la 72 totalul profesorilor pozitivi. A mai fost înregistrate un caz în rândul personalul nedidactic (12 în total). Lucian STATE

 

Urmareste-ne si pe canalul nostru de WhatsApp

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua

ULTIMA ORA
BANCUL ZILEI

05:45

BANCUL ZILEI

13:36

FIVE Administration S.P.R.L, vinde prin licitatii publice utilaje agricole, al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. FIVE Administration S.P.R.L., in calitate de Administrator judiciar al debitoarei Agrocomplex Barlad S.A. -in reorganizare cu sediul in Barlad, str. Tecuciului nr. 7, judetul Vaslui, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J37/231/1991, avand CUI: RO2808054, organizeaza in perioada 27.03.2025 -30.04.2025 inclusiv, orele 09:00 -19:00, licitatii publice cu strigare in vederea valorificarii urmatoarelor active mobiliare aflate in patrimoniul debitoarei, dupa cum urmeaza: 1. Utilaje agricole conform lista nr. 1 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in perioada 27.03 -01.04.2025, termen-limita inscriere: 26.03.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in perioada 08.04 -11.04.2025, termen-limita inscriere: 07.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 3 in perioada 17.04 -22.04.2025, termen-limita inscriere: 15.04.2025, ora 16:00. 2. Utilaje agricole conform lista nr. 2 (bunurile se vand individual), pentru care se vor organiza: -Licitatia nr. 1 in data de 02.04.2025, termen-limita inscriere: 01.04.2025, ora 12:00; -Licitatia nr. 2 in data de 14.04.2025, termen-limita inscriere: 11.04.2025, ora 16:00; -Licitatia nr. 3 in data de 23.04.2025, termen-limita inscriere: 22.04.2025, ora 12:00. Doar pentru Pachet Bunuri Mobile Nr. 4 -Licitatia nr. 4 in data de 30.04.2025, termen-limita inscriere: 29.04.2025, ora 12:00. Licitatiile nr. 2, nr. 3, respectiv 4 se vor organiza doar pentru bunurile care nu s-au vandut la licitatiile anterioare. Bunurile supuse valorificarii, datele si orele fiecarei licitatii, precum si pretul de pornire la fiecare licitatie se regasesc in listele de bunuri pentru fiecare Pachet si pot fi solicitate Administrator ului judiciar, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Preturile de pornire ale licitatiei nu includ TVA, acesta se va adauga dupa caz conform prevederilor legale. Persoanele interesate au obligatia de vizionare a activelor, cu instiintarea prealabila a Administrator ului judiciar si numai dupa achizitionarea caietului de sarcini. Licitatiile se vor desfasura in perioada mentionata exclusiv online, prin intermediul platformei: www.licitatii -unpir.ro, aceasta presupunand crearea unui cont de participant si validarea acestuia de catre administratorul platformei. Toate detaliile referitoare la modalitatea de participare prin intermediul platformei online mentionate anterior se regasesc in cuprinsul Caietului de sarcini. Orice persoana interesata va avea obligatia achizitionarii caietului de sarcini cuprinzand descrierea bunurilor si a semnarii unui Angajament de confiden tialitate privind procedura de valorificare a activelor cuprinse in caietul de sarcini. Pretul Caietului de sarcini este 119 Lei (TVA inclus) si poate fi solicitat prin e-mail, la adresa: vanzari@five -advisory.ro. Termenele-limita pentru transmiterea documentatiei de participare la licitatie sunt mentionate mai sus pentru fiecare set de licitatii, aceasta urmand a fi depusa exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de e-mail: vanzari@five -advisory.ro. Documentele transmise prin orice alte mijloace electronice (whatsapp /mms etc.) nu vor fi luate in considerare. Vizionarea activelor se va face numai in baza unei programari prealabile, la societatea Agrocomplex Barlad S.A, pe adresa de e-mail: office@agro-complex.ro sau la numarul de telefon: 0744.950.751 -Petru Maximiuc, numai dupa achizitionarea Caietului de sarcini. Informatii privind achizitionarea Caietelor de sarcini pot fi obtinute pe e-mail: vanzari@five -advisory.ro.
Comuna Tasca, judetul Neamt,  concesioneaza o parcela de 3.226mp, in intravilanul comunei Tasca 1.Informatii generale privind concedentul, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt, telefon 0233/255.023, fax 0233/255.023, email: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2.Informatii generale privind obiectul concesiunii, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie concesionat: o parcela de 3.226mp, nr.cadastral- 51842, CF-51842, situata in intravilanul comunei Tasca, sat Tasca, F.N., apartine domeniului privat al Comunei Tasca, conform H.C.L.Tasca nr.21/27.02.2025 si O.U.G.nr. 57/03.07.2019. 3.Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2.Denumirea si adresa serviciului/ compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Urbanism, din cadrul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt.Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 3.3.Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul: 100 Lei/exemplar, se achita cu numerar, la Casieria Comunei Tasca. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.04.2025, ora 12.00. 4.Informatii privind ofertele: 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor: 29.04.2025, ora 09.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un exemplar original, in doua plicuri sigilate: unul exterior si unul interior. 5.Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 29.04.2025, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, comuna Tasca, sat Tasca, Str.Lt. Vasile Mitru nr.11, judetul Neamt. 6.Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Neamt, Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.8, judetul Neamt, telefon 0233/214.019, fax 0233/216.585, e-mail: jud-piatraneamt@just.ro. 7.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.03.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orasul Harlau, cu sediul in orasul Harlau, Str.Musatini nr.1, judetul Iasi, telefon/fax 0232/720.412/ 0232/720.777, e-mail: primariahirlau @yahoo.com, juridic@ primaria- hirlau.ro, cod fiscal 4541190. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si H.C.L. Harlau nr. 27/26.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 160.000 Lei si se aloca in intregime pentru domeniul Sport. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Orasului Harlau aprobat prin H.C.L. Harlau nr. 53/27.04.2017 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul: www.primaria hirlau.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante: www.primaria hirlau.ro sau se poate procura de la sediul Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 15.05.2025, ora 14.00, la Compartimentul Registratura al Orasului Harlau, Harlau, Str. Musatini nr. 1, judetul Iasi. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 16.05.2025 -19.05.2025.
Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau, telefon 0234/251.212, fax 0234/251.586, e-mail: cl_racaciuni@yahoo.com, cod fiscal 4670330. Reglementari legale privind acordarea de finantare nerambursabila: In baza Legii nr. 350/2005 privind regimul finantarilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitati nonprofit de interes general, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea Consiliului Local al Comunei Racaciuni nr. 09/31.03.2025 privind aprobarea bugetului pe anul 2025. Perioada de finantare: anul 2025. Suma totala alocata de la bugetul local este de 385.000 Lei si se aloca astfel: 15.000 Lei pentru domeniul Sportiv, 50.000 pentru domeniul Social, respectiv 320.000 Lei pentru Culte religioase. Criteriile de acordare a finantarilor nerambursabile sunt cele prezentate in Regulamentul Comunei Racaciuni aprobat prin H.C.L. Comuna Racaciuni nr. 14/31.03.2025 privind regimul finantarilor nerambursabile alocate de la bugetul local pentru activitatile nonprofit de interes local. Documentatia pentru elaborarea si prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obtine de pe site-ul Comunei Racaciuni: www.comuna racaciuni.ro. Documentatia de solicitare a finantarii nerambursabile se poate descarca de pe site-ul autoritatii contractante www.comuna racaciuni.ro sau se poate procura de la sediul Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Data-limita pentru depunerea propunerilor de proiecte: 13.05.2025, ora 14.00, adresa: Comuna Racaciuni, cu sediul in comuna Racaciuni, sat Racaciuni, Str. Stefan cel Mare nr. 136, judetul Bacau. Perioada la care se desfasoara selectia de proiecte, verificarea eligibilitatii, a indeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnica si financiara si evaluarea propunerilor de proiecte este: 14.05.2025- 15.05.2025.
Journalingul – arta tăcută a clarității interioare pentru femeia de afaceri
24/04/2025 09:34

În universul alert al afacerilor, unde fiecare zi aduce noi provocări, decizii si intalniri, journalingul nu este un simplu exercitiu de introspectie, ci un gest de rafinament personal. Pentru femeia de ...

Autostrada Unirii, un pas înainte și doi înapoi!
24/04/2025 09:30

 * desi CNIR a trimis către ANP documentatia pentru licitatia publică ce vizează proiectarea si executia ultimelor trei tronsoane ale A8, intre Letcani si Podul peste Prut de la Ungheni – 33 ...

Un meci cât un sezon. Poli Iași vrea victoria cu Unirea Slobozia
24/04/2025 09:28

* „Înainte, nu arătam ca o echipă. De o lună de zile, chiar arătăm ca o echipă care munceste, se dăruieste, se sacrifică. Asta e foarte important. Jucătorii s-au schimbat in ultima perioad ...

Salarii de mii de euro pentru medicii rezidenți de la „Sf.Spiridon”
24/04/2025 09:28

* in cel mai mare spital din Moldova lucrează 1.437 de medici rezidenti * acestia au fost angajati, in functie de nivelul de specializare, si primesc salarii cuprinse intre 7.127 lei brut si 12.298 lei brut lu ...

Câțiva ieșeni primesc bani pe viață de la stat pentru rezultatele sportive
24/04/2025 09:18

Iasul a avut mereu sportivi care au performat in multe domenii, aducand medalii olimpice, mondiale sau europene pentru Romania. 14 dintre acestia primesc din partea statului, ca recunoastere a prestigiului adus ...

„Măcel” la UPU, de Paște!
24/04/2025 09:17

În perioada sărbătorilor de Paşte, peste 300 de persoane au ajuns, zilnic, la Unitatea de Primire a Urgenţelor de la Spitalul „Sf.Spiridon”. Unii au venit in comă alcoolică, alţii după ...

Despre trădări blânde și legăminte încă sfinte
24/04/2025 08:33

Au trecut zilele Pastelui si parcă m-am intors dintr-un pelerinaj in mine insămi. N-a fost un drum greu, dar a fost unul tăcut. Am lăsat să ardă lumanările, am tăcut mai mult decat am vorbit si m-am pri ...

Orașul în care se trăiește decent doar cu două joburi
24/04/2025 08:30

La prima vedere, Iasul pare un oras linistit, universitar, cu parcuri pline de copii, cafenele boeme si clădiri istorice. Însă in spatele acestor vitrine culturale se ascunde o realitate dureroasă: pen ...

Joia Verde sau Paștele Țiganilor
24/04/2025 07:57

  În prima joi după Paste, cand crestinii ortodocsi incă se află sub lumina praznicului Învierii, comunitătile rome din Iasi si din toată tara celebrează o sărbătoare aparte, numi ...

Destin sau blestem? Ce spun membrii familiei despre moartea celor trei frați, oameni de afaceri în Dorohoi
24/04/2025 05:17

Cei trei bărbaţi au plecat unul după altul din lumea aceasta, din luna februarie incoace, toti cu varsta de sub 60 de ani. Doi dintre ei au luptat cu cancerul, al treilea a murit in urma unui infarct. In ti ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei