4 pași de care să ții cont pentru reinventarea strategiei de business când angajații sunt nemulțumiți

angajați-fericiți-la-locul-de-muncă-imagine-imagine-shutterstock_1770073400

Dimensiune font:

| 28-02-2023 10:45

Schimbările sociale din ultima perioadă au avut un impact semnificativ asupra modului în care angajații muncesc și privesc munca. Vorbim despre angajații moderni care au așteptări tot mai mari de la companii, pe lângă clasicele beneficii acordate. Și când așteptările nu devin realitate, adesea angajații pot deveni nemulțumiți de companie, iar acest lucru se poate resimți la nivelul întregului business. 

Pentru a evita acest scenariu, ca angajator, trebuie să reinventezi strategia de business, în vederea mulțumirii angajaților. Acest lucru poate porni de la următorii pași: 

Schimbă politica de comunicare

Comunicarea deschisă rămâne cheia relațiilor durabile cu angajații. Sustenabilitatea unui business al viitorului nu se mai bazează pe ideea de profit, ci pe relația pe care angajații o au cu munca și cu mediul propriu-zis de muncă. Odată ce angajații sunt mulțumiți, crește și gradul de implicare, iar rezultatele de business devin satisfăcătoare. 

 Începe schimbarea politicii de comunicare prin sondaje de opinie, analizând modul în care angajații privesc munca și felul în care sunt tratați la birou. Altfel spus, pune angajații pe primul loc, acordă o și mai mare atenție comportamentului lor și întreabă-i ce anume și-ar dori să schimbe la locul de muncă. 

 Sondajele de opinie pot fi cerute anonim, pentru a avea o privire de ansamblu obiectivă a feedback-ului primit și a nevoilor care trebuie ascultate. De asemenea, concentrează-te pe conceptul de people centricity, prin deschiderea către idei inovatoare și cu viziune pentru nevoile angajaților. 

Surprinde angajații cu beneficii și regândește experiența de muncă

 Vechile beneficii nu mai sunt un motor de măsurare a bunăstării angajaților, ci din contră. Aceștia se așteaptă la mai multe oportunități oferite de către companii, pentru a crește motivația și implicarea. Experiența de muncă în sine este un alt mod de a-i face pe angajați mulțumiți, prin câștigarea echilibrului dintre viața personală și cea profesională. 

 Oferă un program de muncă flexibil și încurajează angajații să se odihnească

Programul flexibil și munca remote nu vor mai fi beneficii, ci vor deveni normă pentru munca viitorului. Companiile sunt nevoite să adopte un program benefic pentru angajați, oferindu-le șansa să atingă echilibrul dintre viața profesională și personală. 

Birourile satelit sau spațiile de co-working sunt alte elemente prin care angajatorii pot susține mulțumirea angajaților, în special atunci când sunt la birou. Un sondaj realizat de către Genesis Property, compania deținută de Liviu Tudor, arată că peste 90% dintre angajați simt că existența unor facilități, care să îi stimuleze să facă activități în aer liber pe lângă clădirile de birou, ar avea un impact pozitiv atât pe plan personal, dar și pentru închegarea echipelor. Este un motiv în plus pentru a stabili un program de muncă cu pauze reale, luate alături de colegi în spații special amenajate. 

 Investește în programe pentru dezvoltarea profesională și personală

Când angajații nu sunt mulțumiți de locul de muncă, și compania va avea de suferit. Astfel, trebuie să existe o grijă constantă de a măsura nivelul de satisfacție și implicare. Programele pentru dezvoltarea profesională sunt un plus pentru a-i încuraja pe angajați să fie în linie cu obiectivele companiei și proactivitate în proiecte. 

 Și programele pentru dezvoltarea personală contribuie la un mai bun randament la locul de muncă. Atunci când angajaților le este oferită oportunitatea de a se dezvolta personal, aceștia vor fi mulțumiți de felul în care sunt văzuți și tratați. 

 Mulțumirea angajaților creează echipe închegate și o companie sănătoasă. Atunci când sunt nemulțumiți, consecințele se vor vedea în rezultatele companiei. Sfaturile de mai sus sunt câteva exemple prin care companiile pot să își mulțumească angajații. 

 Sursa foto: Shutterstock.com


 

Puncte preluare anunturi  "Evenimentul Regional al Moldovei"  in Iasi

<>

Adauga comentariul tau

Nume:

E-mail:

Comentariu:

Security Code
Imagine noua
ULTIMA ORA

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE. Subscrisa, Management Reorganizare Lichidare Iaşi S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei IDIS CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Sat Chilișeni, Comuna Udești, nr. 5, Jud. Suceava, C.U.I. 24430897, nr. de înreg. Registrul Comerțului J33/1398/2008, potrivit Sentinței civile nr. 189/2018 din data de 02.04.2018, pronunţată de Tribunalul Suceava, în dosarul nr. 947/86/2018, anunţă scoaterea la vânzare prin licitaţie publică cu strigare, în conformitate cu prevederile Încheierii din 28.03.2023 a Tribunalului Suceava și în conformitate cu dispozițiile Noului Cod de Procedură Civilă, la data de 13.05.2024, ora 13.00, a următoarelor active aflate în proprietatea S.C. Idis Construct S.R.L., respectiv: Nr. activ: Activ 1, Denumire și descriere active: Proprietate Imobiliara - TEREN ARABIL – intravilan cu suprafata de 2.500 mp, identificat cu nr. cad. 30009, inscris in Cartea Funciara nr. 30009 UAT Udesti, situat in sat Chiliseni, comuna Udesti, judet Suceava. Valoare de piață stabilită de evaluator (lei, fără T.V.A.*): 37.400,00 lei. Valoarea de pornire la licitație (lei, fără T.V.A.): 18.700,00 lei. Persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor ce urmează a fi scoase la vânzare au obligaţia, sub sancţiunea decăderii, să facă dovada acestui fapt până la data de 10.05.2024, ora 13.00, la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași. Ofertanții sunt obligați să depună până la data de 10.05.2024, ora 13.00, toate documentele menționate în publicația de vânzare/caietul de sarcini, precum și o garanție reprezentând 10% din prețul de pornire la licitație, în contul de lichidare al societății debitoare. Componenţa şi descrierea activelor scoase la vânzare sunt cuprinse în caietele de sarcini, care se pot procura de la sediul lichidatorului judiciar din mun. Iași, Aleea Nicolina, nr. 82, jud. Iași, în fiecare zi de luni până vineri, până la data de 22.06.2023, ora 13.00. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0232/243.864, 0751/084.083.
1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Tasca, cu sediul in sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt, telefon/fax 0233/255.023, e-mail: primaria_tasca@yahoo.com, cod fiscal 2614457. 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie inchiriat: Trup de pasune Neagra I, in suprafata totala de 2,25 ha, compus din numarul cadastral 50644, in suprafata de 1,18 ha, situat in extravilanul comunei Tasca si numarul cadastral 50650, in suprafata de 1,07 ha, situat in intravilanul comunei Tasca, apartine domeniului public al Comunei Tasca, conform caietului de sarcini, H.C.L. Tasca nr. 39/18.04.2024 si O.U.G. nr. 57/03.07.2019. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Tasca. 3.2. Denumirea si datele de contact ale serviciului/ compartimentului din cadrul institutiei de la care se poate obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat, din cadrul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 Lei, se achita cu numerar la Casieria Comunei Tasca. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 17.05.2024, ora 16.00. 4. Informatii privind ofertele: 4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 27.05.2024, ora 09.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: Oferta se depune intr-un singur exemplar, in doua plicuri sigilate, unul exterior si unul interior. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 27.05/2024, ora 10.00, la sediul Comunei Tasca, sat Tasca, Str. Lt. Mitru Vasile nr. 11, judetul Neamt. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Sectia de Contencios -Administrativ a Tribunalului Neamt, Piatra-Neamt, B-dul Decebal nr. 5, judetul Neamt, telefon 0233/212.717, fax 0233/232.363, e-mail: tr-neamt@just.ro. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 23.04.2024.
Pune sănătatea pe primul loc! Descoperă avantajele izolației cu lână de lemn în mansarde și poduri necirculate
30/04/2024 09:15

 În ultimele decenii, preocupările pentru bunăstarea mediului inconjurător si pentru impactul asupra sănătătii umane au devenit tot mai importante in domeniul constructiilor. Alegerea materiale ...

5 abilități de care ai nevoie pentru a face o carieră din videochat
29/04/2024 15:02

5 abilităti de care ai nevoie pentru a face o carieră din videochat Videochatul este un domeniu avantajos din multe puncte de vedere, factorul financiar fiind de departe principalul motiv pentru care tot mai ...

Smerenia și recunoștința, piloni ai călătoriei interioare
29/04/2024 14:30

  În tumultul vietii cotidiene, adesea uităm să reflectăm asupra valorilor simple, dar esentiale, care ne indrumă călătoria interioară. Printre acestea, smerenia si recunostinta stau ca p ...

 Huse de scaune și canapea pentru reîmprospătarea designului bucătăriei tale
29/04/2024 10:53

Huse de scaune si canapea pentru reimprospătarea designului bucătăriei tale Dorinta de a face o schimbare in locuintă poate apărea adesea, insă această schimbare poate presupune costuri destul de mari. ...

Ghid util pentru alegerea salopetelor overall pentru copii
29/04/2024 09:28

Ghid util pentru alegerea salopetelor overall pentru copii Salopetele overall pentru copii sunt o piesă vestimentară esentială in garderoba celor mici, oferind confort si protectie indiferent de activita ...

Mărul negru diamant: se vinde doar la bucată iar prețul este exorbitant/FOTO
28/04/2024 14:51

 Mărul negru este un fruct foarte rar, care creste in locuri indepărtate din lume. Este foarte costisitor, deoarece productia sa este foarte limitată. Mărul negru diamant se găseste foarte rar si cre ...

Biroul viitorului: 4 elemente care îl definesc și cum se adaptează ele nevoilor actuale ale pieței
28/04/2024 10:41

Biroul viitorului: 4 elemente care il definesc si cum se adaptează ele nevoilor actuale ale pietei Piata muncii de astăzi se caracterizează prin diversitate, provocări, tehnologie si adaptabilitate. La ...

Skechers – o aventură de neuitat
26/04/2024 11:19

Skechers – o aventură de neuitat Pe străzile aglomerate ale Los Angelesului, locuiau doi pantofi sport Skechers pe nume Dash si Dazzle. Erau asezati pe un raft prăfuit, intr-un magazin de incăltămin ...

  Minciuna, o rețea complexă de avere și dezastre
25/04/2024 15:02

În istoria umanitătii, minciuna a fost un companion constant al interactiunilor noastre sociale. De la cele mai mici neadevăruri de circumstantă pană la cele mai elaborate scheme de inselăciune, minc ...

Cum să-ți actualizezi garderoba de primăvară?
23/04/2024 10:59

Cum să-ti actualizezi garderoba de primăvară? Începutul sezonului cald este momentul ideal să iti reconsideri stilul personal si să dai un refresh la garderobă. Există foarte multe aspecte de care ...

Aboneaza-te la cele mai noi stiri din Regiunea Moldovei